Légy tudatos olvasó! - Rendeld meg saját könyvtartódat újrahasznosított vagy új anyagokból készítve

Gyerekként mindig azt láttam a szüleimtől, hogy óvják, védik a könyveket. Édesanyám sokszor csomagolta újságpapírba aktuális olvasmányát, hogy a lehető legjobban meg tudja őrizni az állapotát. Nekem soha nem tetszett az újságpapíros megoldás, mivel olvasás közben is szeretem megcsodálni a borítót. Egyszerűen zavar ha nem láthatom a borítót. Persze sok esetben megvolt az ára, hogy nem láttam el a könyveimet megfelelő védelemmel. A hétköznapok során a legtöbbet a tömegközlekedésen tudok olvasni. Mindig van egy könyv a táskámban még akkor is, ha kocsival megyünk valahová és tudom, hogy nem lesz időm olvasni. Ebből kifolyólag számtalan könyvemet viselte már meg a táskámban töltött idő, folyt már rá az ebédem, meggyűrődött a sarka, mert figyelmetlenül tettem el. De ezeket a dolgokat egyik könyvmolnyak sem kell ecsetelni, hiszen mindannyian egy cipőben járunk. 


Könyvtartót először külföldi bookstagrammer oldalakon fedeztem fel és végre megtaláltam a megoldást az összes problémámra. Mivel nagyon megtetszettek ezek a különösen szép és praktikus könyvtartók több félét is készítettünk új és újrahasznosított anyagok felhasználásával. Nálunk már szinte mindenkinek van a családban, de néhány kollégánk is beszerezte már tőlünk. Ideális saját használatra, de ajándéknak is tökéletes választás. Eddig még csak farmerből és a kaktusz mintás anyagból készítettünk könyvtartót, de még sok anyag és minta várható. 

H A M A R O S A N   M E G V Á S Á R O L H A T Ó A K 
L E S Z N E K    A Z     E G Y E D I 
K Ö N Y V T A R T Ó K ! ! !

Kérlek benneteket, hogy a munkánkat segítve töltsétek ki az igény felmérő kérdőívet, hogy minél előbb elkészíthessük a ti igényeitek szerint szabott könyvtartókat :) Hamarosan érkeznek a részletek ;) Addig is bármilyen felmerülő kérdés-kérés esetén a konyvorgia@gmail.com e-mail címen keressetek bátran. 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Történelmi regények könyvajánlója ⧫ Avagy milyen könyvekkel kezdjük, ha szeretnénk jó történelmi regényeket olvasni

Talán életem legfontosabb könyve ⧫ Szabó Magda: Az őz

Mihail Bulgakov: A Mester és Margarita - "Kézirat el nem ég!"