Év végi számadás


Imádok olvasni. Bár ez biztos családi örökség is, hiszen nálunk mindenki nagyon sokat olvas. Például apukám csak angolul. Mindig olvasok: utazás közben, reggelinél, a kádban ülve, lefekvés előtt az ágyban. Az hogy blolgot indítottam olvasmányaimról az egyik legjobb ötletem. Hiszen így remek motivációm van rá, hogy minél többet és gyorsabban olvassak el. 

Egy kis füzetbe szoktam felírni azokat a könyveket, amiket olvastam. Ez alapján, pedig 2015-ben olvastam a legtöbbet, amikor a Reding Challanget csináltam a tesómmal. Szám szerint 43-at. A kihívást nem sikerült megcsinálnom ilyen-olyan okokból kifolyólag, azonban rengeteg jó könyvet olvastam és sok új kedvencre tettem szert. 

2016-ra kicsit elengedtem a dolgokat és mindössze 17 könyvet olvastam. Mentségemre legyen szólva abban az évben államvizsgáztam, úgyhogy a tanulás valahogy fontosabb volt. 

Idén a blog hatására megnőtt olvasmányaim száma. Összesen 28 könyvet olvastam el, ami 13 316 oldalnak felel meg. A blog indulása előtt 8 könyvet olvastam, utána, pedig 20-at. Tehát az olvasási igényeimet igencsak megnövelt a blog.

Tételesen is itt van a blog előtt befejezett könyvek listája: 
Donna Tartt: Az aranypinty
                     A titkos történet 
J.K. Rowling: Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Jodi Picoult: Magányos farkas
Ruta Sepetys: Tengerbe veszett könnyek
Charles Dickens: Örökösök
Ljudmila Ulickaja: Jákob lajtorjája
Colin Falconer: A selyemút

A blog elindulása után elolvasott könyvek listája:
Jodi Picoult: Small great things
Margaret Atwood: A szolgálólány meséje
Ljudmila Ulickaja: Daniel Stein, tolmács
Zoltán Gábor: Orgia
Fjodor Mihajlovics Dosztojevszkij: A Karamazov testvérek
Herman Koch: A vacsora
                         Nyaraló úszómedencével
Timothy Snyder: A zsarnokságról
Kim Stanley Robnson: New York 2140
Han Kang: Növényevő
Jesse Burton: A babaház úrnője
Jordi Llobregat: Vesalius titka
Szamer: Rakka naplók - Szökés az Iszlám Államból
Michael Chabbon: Ragyog a hold
Renée Raon: Babaarc
Sophie McKenzie: Mióta meghaltál
Dave Eggers: A Kör
Robert Merle: Malevil
Fehér Béla: Fültől fülig - Véres fürdőregény
Bill Burnett&Dave Evans: Tervezd meg az életed

Ennyi volt a 2017-es év. :D Rengeteg olvasási, blogolási tervem van az új esztendőre. Boldog új évet mindenkinek!!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Történelmi regények könyvajánlója ⧫ Avagy milyen könyvekkel kezdjük, ha szeretnénk jó történelmi regényeket olvasni

Talán életem legfontosabb könyve ⧫ Szabó Magda: Az őz

Mihail Bulgakov: A Mester és Margarita - "Kézirat el nem ég!"